سنجش افزایش عملکرد و کارایی و صرفه جویی در نیروی انسانی-دانلود پايان نامه ارشد مديريت
نوشته شده توسط : مدیر

سنجش افزایش عملکرد و کارایی و صرفه جویی در نیروی انسانی-دانلود پايان نامه ارشد مديريت

 جزییات پایان نامه و دانلود متن کامل در سایت elmyar.net 

آموزش کامل پایان نامه نویسی مخصوص مقطع کارشناسی ارشد

دانلود متن کامل پایان نامه و سمینار کارشناسی ارشد - همه رشته ها - رشته مدیریت حسابداری حقوق اقتصاد روانشناسی برق عمران صنایع کامپیوتر مواد شیمی پلیمرwww.jahandoc.com
دانلود متن کامل پایان نامه - همه رشته ها -

دانلود پایان نامه های فارسی از دانشگاه های آزاد و سراسری - نمونه پایان نامه - دانلود متن کامل با فرمت ورد


 دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه :

 بررسي موانع سازماني استقرار سيستم‌هاي اطلاعاتي مديريت

قسمتی از متن پایان نامه :

مقدمه

سيماي حاكم بر دنياي زندگي حاكي از انفجار اطلاعات حاصل از پيشرفتهاي تكنولوژي است.كامپيوتر و ارتباطات راه دور  دگرگوني سريعي را در زندگي روزمره ايجاد كرده است و دنياي امروزه را نزديك تر نموده، بدون شك در سالهاي دهه 90 عصر اطلاعات مهمترين نقش را ايفا خواهد كرد و بدون دستيابي و كنترل اطلاعات تصميمات مديران كاملاً با مخاطرات و ریسکاجرائي توام است.

تكنولوژي كامپيوتر در سالهاي 1960-1950 به عصر بازرگاني راه يافت . اولين كاربرد كامپيوتر در حوزه عمليات حسابداري با انجام امور پرداخت حقوق و دستمزدها شروع شد و سپس به حسابهاي دريافتي و پرداختي نيز دست يافت. در سالهاي 1960 تكنولوژي كامپيوتر سعي كرد تا به دنياي توليد نيز راه يابد و با كاربردهاي انبارداري، كنترل و توليد، سفارشات دريافتي و خريد توانست نقش مهمي‌را در اداره امور كارخانجات ايفا نمايد.

در سالهاي 1980 مديريت دقيقاً هزينه هاي سيستم هاي اطلاعاتي را زير نظر داشت و همين سالها بود كه مديران به اهميت كاربرد سيستمهاي اطلاعاتي به عنوان ابزار استراتژيك پي بردند و اين نقش جديدي بود كه كامپيوتر مي‌توانست ايفا نمايد.

اطلاعات به عنوان يكي از منابع حياتي مانند مواد اوليه، نيروي انساني و پول همگام شد و واژه هاي مديريت منابع اطلاعات (I.R.M)[1] و استراتژي كاربرد كامپيوتر، قداست خود را يافت و بانكهاي اطلاعاتي و بهره برداري در آنها شكل گرفت .امروزه بسياري از موسسات تجاري و بارزگان اعتقاد دارند كه تجزيه و تحليل و طراحي سيستم يك امر استراتژيك است و تاثيرات آن مستقيماً بر روي اهداف سازمان منعكس مي‌شود. بنابر اين نياز به طراحي سيستم نه تنها جايگاه كامپيوتر را محقق مي‌سازد بلكه نقش تكنولوژي اطلاعات را ثمر بخش مي‌نمايد (مومني، 1372، 250).

توسعه و پيشرفت MIS  محدود به جمع آوري، طبقه بندي، دستيابي  و بازسازي اطلاعات نخواهد بود، بلكه هنر متخصص  MIS  در ارائه طريق در حمايت مديريت نسبت به آينده نگري و اتخاذ تصميمات در بحرانها است. مواجهه با بحرانهاي جهان بدون داشتن اطلاعات لازم و دقيق و سريع مقدور نيست و صدمات ناشي از تصميمات بدون اطلاع، خسارت بار و غير قابل جبران است.

[1] . Imformation resources management

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

هدف تحقيق

اهداف اصلی:

اهداف اصلی از اجرای این تحقیقات شناسایی وپی بردن به عوامل سازمانی موثربازدارنده که موجب می شود تا سیسستم های اطلاعاتی مدیریت به صورت درست استقرار نیابند :

  • کسب اگاهی از ارتباط موثربین عوامل تکنولوژی ورویه ها وروش های موجودورفع موانعی که باعث عدم استقرار صحیح MIS می شود
  • بررسی سطح دانش واطلاعات مدیران از اصول بکار گیری صحیح MIS ودر صورت احساس نیاز اقدام به برگزاری واجرای دوره اموزشی ضمن خدمت بصورت کارگاهی وبالا بردن سطح دانش کارکنان ومدیران  وترغیب به مشارکت در بکارگیری سیستم MIS در شرکت وپشتیبانی از تصمیم گیری آنان به عنوان عوامل مهم کلیدی در نحوه استقرار سیستمها .

اهداف فرعی :

  • افزایش عملکرد و کارایی و صرفه جویی در نیروی انسانی وپیشگیری از هدر رفتن اوقات کاری کارکنان.
  • مدیریت بهینه نیروی انسانی ومدیریت زمان وکسب اطلاعات جدید با توجه به تغییرات ساختار سازمانها و پیشرفت تکنولوژی در امور ارتباطات جهانی.
  • استفاده از اطلاعات مکانیزه شده وپردازش اطلاعات دریافت شده ازدرون وبرون سازمان وهمگرا سازی با اهداف اصلی ، حل تنگناهای موجود وکاهش هزینه ها.



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: